bortskämda lilla räkmongo...

usch vad jag gnäller och ynkar...

jag tar tillbaka ångrar och control alt deletar mig själv lite nu och mina gnällåsikter!

TACK FÖR ATT NI FINNS ALLA UNDERBARA FANTASTISKA VARELSER DÄR UTE...namedropping is still not necessary för ni vet vilka ni är...

och eloger att utdela är nästan lika onödiga för jag tror ni vet att jag uppskattar er iallfall.

nu e det officiellt julafton och jag är nästan i balans så när som på lite sviter av slitage...

gårdagen var kul men hård

jag hann inte ens hem för att byta om innan Brollan ringde och var hysterisk och behövde 100 röda rosor från hötorget typ pronto...så jag hoppade in som akutblomsterbud och välte nästan av tyngden tio kilo bukett, ilade tillbaka till söder, fick en snabbkurs i ljussättning av skinny, byggde upp en Merch-bod, roddade lite med kockarna i köket, serverade lite, fick en systemkamera runt halsen, var plötslig involverade i tio extra projekt som hette, pynta bygga servera fota, sköta rökmaskinen springa ärenden igen på stan, panikshoppa underkläder till burleskdrottningen på gina en sekund innan stängning, svara på frågor jag inte hade en aning om, jaga stressad Damon och mingla va social och trevlig med alla gäster samtidigt....

det var grymt som sagt men aj aj aj mina fötter sen när jag kom hem efter 15 timmar i högklackat...

tog en snabb vända på söder idag med gamla goda kära fantastiska Eddan...blev en långprommis och ett par öl på Fenix...och en torrcider som ogillades skarpt av min mage...

nu sova

snart julaftonsmorgon

kylen e proppad men jag har fått en fix idé som heter jag vill ha tomtegröööööt till frukost imorgon och det e såklart det enda vi inte har...för när åt jag grisgröt senast...gymnasiet...

well det får bli morgonprommis i vinterkylan eller lussebulle istället.---ärligt talat

i dont give a flying fuck haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback