7 timmar senare...

jag måste va en varulv för nu är klockan sju timmar senare och skymmningen e här och jag tror att jag kanske faktskt vågar gå ut nu...har bytt skor tio gånger...det tog en timma...nu ehhh vilken jacka ska jag ha...


KAN NÅGON REKOMENDERA EN SKITBRA ASCOOL FANTASTISK TREVLIG RESTURANG DÄR DE ANTINGEN SERVERAR GODA KRÄFTSTJÄRTAR ELLER PILGRIMMSMUSSLOR!!!! GÄRNA SUPERCENTRAL, TREVLIGT KLIENTEL OCH BRA DRINKLISTA!!!


MESSA MIG PÅ 0736101698


jag måste veta innan halv sex okej? jag är dödsseriös!


fan nu måste jag ut genom dörrhelvetet snart...


Kommentarer
Postat av: emma

wohhh läckert då kanske ja skrapar ihop lite desperata hemmafruar och tittar förbi.......(eller försöker ta mig in..)

Postat av: Nina

oj, 10 gånger. jag har också en sån beslutångest!

2007-12-21 @ 20:40:18
URL: http://ninablogg.blogg.se
Postat av: anna

jag trodde först att det var av dig jag växlade en tjuga till 4 femkronor på centralens Coffee Cup i torsdags...mitt hjärta nästan stannade..så där som det kan göra ibland när man ser eller oväntat möter en människa hjärtat bankar för..

kramar

2007-12-21 @ 23:14:40
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback