svenssonhyckleri

Jag läser i Eric Goesta Roséns blogg "det ljuva livet" att han är fullkomligt nöjd med att vi har restriktioner på när var och hur vi får köpa sprit i det här landet

jag tycker mer det låter som om Eric är rädd för att önska sig något som han vet att han inte kan få...kanske för att det inte hänger ihop med hans image...

jag skulle kunna va superprovokativ och säga typiskt svenssonbeteende att va nöjd med nåt bara för att man vet att man är en liten flugskit i nätet när det gäller att höja rösten och önska sig det man egentligen vill ha

vem fan vill inte ha frihet att bestämma över sitt liv, sina inköpsvanor och när man ska handla vad liksom...

i mina ögon är det rent hyckleri att påstå något annat...

am i right or am i wrong

är inte medelmåttesvensken för fet för att kräva eller ens önska sig det han eller hon egentligen vill ha...det är ju lättare att kalla sig själv ikke-looser om man säger att det man får är det man önskar sig men man blir ju automatiskt förlorare i det ögonblick man ber om något och blir nekad det...eller hur????

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback