snatterimonstret slår till igen

jag har gjort klart för er att jag är workshopledare på ett cirkusläger i varberg just nu va?

på cirkuslägret får ungarna äta varmkorv med bröd hamburgare och pulvermos hela dagarna...till frulle får dem bake off frallor med ost och skinka och en gurkskiva på

det är absolut ingen ronniemat!!!

det här har resulterat i extrem hunger och svåra svätcreavings

idag kunde man hitta mig i fritidsgårdens godisskafferi med näsan i diverse plastburkar fyllda med godheter

dagens fångst

ett godisess med lakritssmak

en neongröngul sur godisrem

det här är underbart

lättare än att sno godis från barn i barnvagnar

jag trivs faktiskt ganska okej med mitt semesterjobb som cirkuspedagog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback