räddad

av världens sötaste prinsessa till grannfru som kom in och bjöd in mig på the knäckemackor och massa ingefära och citronvatten

nu har jag suttit i köket uppe hos dem med tända ljus och druckit the ur krus och knaprati mig en hel ingefärarot och minst två citroner

die bakterias die

die demons die

nu ska jag krypa ner under täcket i sängen och bli frisk frisk frisk så jag e stark stark stark imorgon och kan stå på händer och va cirkusprinsessa

annars har jag fördrivit tiden med att fota tjurarna i hagen och titta på forsen och de söta miniponnysarna som betar på slänten nedanför...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tjo!
Minns inte längre hur jag hittade din blogg, då jag för det mesta hatar bloggar. Din har dock satt sig och jag måste säga att du imponerar på mig med din styrka, hoppas allt blir bra för dig och krya på dig.
Kram / Madeleine

2007-08-02 @ 10:49:53
Postat av: ronnie

tack tack tack madeleine
jag blir starkare och starkare för varje dag som går och argare och argare...jag vågar trotsa mina demoner nu! och så smoningom kanske jag är så pass cool stark och tuff igen att jag kan uppmana och peppa andra att göra det också

Postat av: All Knight Diner

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2010-01-12 @ 10:17:06
URL: http://all-knight-diner.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback