Pierre vill gå ut!!!!

en ståtlig karl och en ståtlig fredagkväll...utanför Pierres fönster håller sextonåringarna nollningsfest...Pierre är lite avis och vill ut och snubbla på stan!

Vem vill leka med Pierre!? Jag kan inte jag e fan 900 mil bort på en ö som liknar kapten kroks klo och där alla pratar med gröt i halsen!

Pierre e din Partypartner denna prettogrådaskiga fredagkväll!


image374

skicka ett sms med rubriken Pierre och ditt namn + telefonnummer till 0045 60334358 så pimpar jag upp en dejt!

obs pierre är denna fredagafton i rödvins-mode eller sugen på en sväng på söder

kan du dansa?


Kommentarer
Postat av: Ruby

han e fin men ska man köra bil kl 7 till värmland ligger man lågt ikväll. Jag säger bara facebook har tagit över mitt liv..snyft...i dont wanna go to rehab oh no! ps: har börjat smygblogga

2007-08-31 @ 20:30:24
Postat av: ronnie

yeay you go girl!!!!
fan kan du inte hooka pierre med nån het väninna!!!!
oh vad tusan ska du göra i värmland
let me know vad du har för adress när du träder ut i ljuset....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback