loftsängsmys med rexkatt på kudden

jag ligger uppburrad under en varm filt i en loftsäng i vackraste varberg

jag har ätit en halv tub wasabi som mårten och anna hittade i sin kyl

jag har en missfärgad rexkatt som håller mig sällskap och ligger och purrmyser tilll vänster om laptoppen...om jag skriver med pekfingret på höger hand så kan jag klappa rexkatten som heter Boris och blogga samtidigt

alltså är jag rätt nöjd just nu

mer hade jag egentligen inte på hjärtat just nu ;)

REXkissen BORIS rockar

imorgon

kräftkalasshopping

varberg är känt för sina skaldjur

jag och rexkatten Boris kommer vara två mycket lyckliga huskatter imorgon

jag har hittat en ny vän

fast jag tycker han ska heta REX och inte boris...boris e lite töntigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback