hunkiga happysnaps

efter skräckupplevelsen i brevlådan var jag tvungen att muntra upp mig med lite fler bilder från helgens cirkusbröllop...

det här är Nills with the SkillS som levde upp till sitt nickname och fångade brudbuketten till alla flickors stora förtret...ELLER förtjusning, killen e ju singel, i sina bästa år och dessutom jävligt tasty så vad väntar ni på!!!! för närmare information eller kontaktuppgifter  skicka ett mejl, eller ge fan i att dumförklara er själva och använd näsan och snoka upp killen på myspace där han har ett konto som alla andra dödliga

...haha...good going man!

... image361

Single but faboulous är dessutom bröllopsfestens Dj MUSTANG här i ett harem av vackra damer. Killen bryter på challby-svenska flytande och leverear sig själv i en äkta amerikansk rocknrollcheva som han säkert snott av nån knarkkung i förorten så scora snabbt som fan åk runt lite i chevan och spring sen för allt du är värd innan han blir torpederad...

image362

fan nu fick jag slut på bra bilder men more too come utlovas så snart jag lyckats använda min långa näsa och länsa fler ovetandes myspacekonton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback