god morgon och heil hitler

vaknar på bra humör skrålar

"i donwanna go to rehab no no no... en halv minut innan väckarklockan ringer halv nio"

cyklar till jobbet med solen i ögonen, ser ett spädbarn sitta och glo ensam lämnad i sin barnvagn utanför ett bageri...tänk om jag skulle sno den tänker jag...shit vilken cool morsa jag skulle bli, en barnhatande plastmorsa med stulet barn...ska jag ha barn ska jag fan sno det av någon annan...allt annat är otänkbart, tänk er mig gravid!!!! jag skulle ta upp ridningen direkt...och se till att ramla av hästen många gånger...fast vem fan vet, kan nicole richie kan väl jag...

cyklar vidare över Langebro, märklig låt i lurarna på mptrean... sångare med finsk brytning skrålar Heil Hitler till tonerna av Rammsteins "hier kommt die Sonne"...jag sjunger med...HÖGT, folk tittar konstigt och cyklar snabbare...jag blir snabbt dumpad som eftersläntare men kommer ikapp för jag kan alla rödljusen... ingen cyklar hela jävla amagerbrogatan lika effektivt som mig...hoppar inte av cykeln en enda gång. folk har liksom inte fattat det där med att hålla en jämn cool hastighet is the shit så att man kan röka och dricka morgonkaffe medan man cykar till jobbet utan att se ut som sju svåra när man väl kommer fram till dit man ska. danskarna e galna och kör stenhård intervallträning och rejsar som idioter mellan rödljusen, sen står de och ser skitsura ut och trampar otåligt vid varje korsning och där kommer jag lugnt och stills dumdidmudidmu förbi glidande fortfarande sittandes i lugn och ro, sakta trampande utan att behöva sätta en fot i backen hela vägen från Amager till Nörrebro..

.DET NI HA!!!!

åhlrajt enough

nu ska jag dricka morgonjuice och äta mango...utan skal!


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj då=/ kan du inte äta?=O

Postat av: Linda

hahahha va fan såg att du hade skrivit ett inlägg till på mina drinktips;) ja men du får testa dom då;)

2007-08-18 @ 09:45:08
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback