fejkbäbis på postorder

det här damp ner bland reklamen i min brevlåda i morse...

SAHRA SO TRULY REAL (bild på bäbis i rosa spetsbody)

"håll henne intill dig och hon gnyr och rör på sig precis som en riktig bäbis. Ytterst naturtrogen och detalrik docka med inbyggt rörelsesensor"

Storlek : ca 51 cm lång
Material: Real Touch-vinyl som ser ut och känns som åkta hud
Begränsad Upplaga: äkthetsintyg medföljer, endast 466 kr delbetalning

i say ahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

DE FÖRSÖKER SÄLJA FEJKBÄBISAR PÅ POSTORDER TILL MIG JAG KRÄKS!!!!



hit och inte en rad till kunde jag läsa för här började jag få allvarliga kräkningar och klökkänslor

sen undrar man ju vilka målgruppen är och om de faktiskt säljer några fejkbäbisar...

företaget heter iallfall bradford group och finns tydligen i vällingby för alla desperata housewifes utan barn därhemma...

nu ska jag gå och spotta kafferester i toaletten
 

Kommentarer
Postat av: S

Svar:Haha! Jo jag kan önska åt dig! Lätt. ska bara komma på 2-10 nu då =)
Eller vänta!!! En fejkbebis kanske. Hmmm ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback