en vædjan

jag hatar min chef. jag har inte fått en endaste ledig helg på hela månaden

ni måste hjælpa mig!

om man går in på allt om køpenhamn
www.aok.dk kan man sjælv gå in och betygsætta caféer och skriva elaka kommentarer om vad man tycker om dem... jag disskuterade det hær med min chef hæromveckan

han berættade att han slet sitt hår øver alla jævla dumhuven som skrev skit om hans fantastiska jævla stjærthål till arbetsplats...att vem som helst kunde skriva vad som helst...så førfærligt, denna yttrandefrihet liksom...

jag sa att han borde skylla sig sjælv som inte har en ordentlig hemsida som kan visa den bild av stællet som han sjælv gærna vill framhæva...men neej det dær med internet-pjat och hemsidor hade han inte lust att lægga vare sig tid energi eller pengar på

så det ær fritt fram

irritera min chef

få hon att att lita av sig hela håret

make him bold

før att undivka træffar till min blogg om man søker på mitt cafes namn så får ni værldens lættaste rebus

det heter h-feld fast byt ut førsta bokstaven mot den som kommer føre i alfabetet...

gå in på aok søk upp min arbetsplats och skriv att våra bacon and cheeseburgers smakar røvhål, att konceptet ær værdeløst, att priserna suger och det enda som ær trevligt med stællet ær den lilla svenska bartendern men att det ær synd att hon inte får ha sina egna klæder på sig nær hon jobbar før det ser mkt trevligare ut

va fan va lite kreativa...

just do it!

tack på førhand

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Herregud :/ sicken tönt! Lönt att inte bara skriva hennes blogg typ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback