Det handlar om karaktär

det finns inget jag diggar så hårt som karaktärsfasta människor. De fascinerar mig något otroligt!!! De där typerna som bara antingen gör på ett visst sätt alltid eller aldrig skulle göra på ett annat sätt aldrig ;).

vi har ett sånt karaktärsorginal på som stammis på mitt jobb. han droppar in tidigt varje morgon strax efter öppningsdags och beställer lugnt och stilla ett glas färskpressad apelsinjuice, en croissant en kopp svart kaffe och en sexa gammeldansk.

bang poff kabalash, där satt den. det e hans morgonritual och den e helig...jag e bara sjukt nyfiken på i vilken ordning han intar sin morgonmat,han sätter sig alltid runt hörnet nämligen så jag vet inte om han liksom börjar eller avslutar med gammeldansken....hmmm

Anna i bloggen
www.pyttis.blogg.se blir utmanad att berätta 8 saker om sig själv och slår lika klockrent ett käpprätt kilslag rakt ner i stenhård betong med sin traumatiserade ananashistoria och sin ärlighet om sina medelmåttiga bild och from betyg från grundskolan trots att hon idag är en hardcorekiller illustratör...

well nu e det ju typ upp till mig att bevisa att jag också är ett orginal...

lättare sagt än gjort liksom jag ska fundera lite sen kommer de...kanske åtta sanningar om mig själv...

Kommentarer
Postat av: anna

ja vet inte vad jag ska säga mer än tack..
och när jag inte vet vad jag ska säga egentligen så blir jag tyst...eller babblar på.
Så jag skrev ett inlägg som tack till dig och ditt hjärta..
tja..
tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback