cirkusweekend day 3

THE WEDDINGDAY!!!!

den här dan var en blandning mellan lugnet före stormen och hysteriskt runtspringande i bara skinnet eller underkläderna i Granö gårds korridorer.

Dresscoden var ju som utlovat "be as fabolous as you possibly can...

här är en snapshot på bröllopsplatsen i sin prakt och helhet, färdigbyggd och klar men vilande inför eftermiddagens annalkande kavalkader...

image347

ohhh what a day what a day...jag får prestationsångest av att försöka beskriva hur fnatastiskt det var i ord...sååå more pics...

Angela the Bride

image348

Jag lyckades stjäla en kram från Brudgummen Nalle mitt i allt grattande och all uppståndelse

image350

Rasmus i fullmundering

image349

Jag och Louise

image351

Henrik och Louise matchade varandra och var fina i svartvitt

image353

Skål skål med cowboysen och pimpsen...

image354

Mangan och ronnie

image355

Maten anländer i ett långt tåg av bärare...

image356

Urk inte många minuter efter det här tog mitt bröllop slut och jag blev sådär riktigt risigt magsjuk...

image357

Well folk var hungriga och tog för sig iallfall

image358

och sen blev allt svart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback