burp

man ska spisa 600 gram frukt och grönt om dagen...jag tror jag har ätiy tre och ett halvt kilo idag...minst...

om det inte vore för samma mängd romdrinkar skulle man kunna kalla mitt leverne sunt....men det är det inte.

jag hatar bar och det dem gör med mig.

jag är workshopledare i cirkus och det enda jag får höra hela dagarna är ajaajjjajajjaj..ja vill inte det gör oooont de är joooobbigt, aaajajjajja aj jag har ont i nacken eller ont i tån eller ont i handen ellr what the fuck whatever allt verkar göra ont...tills det bli kul igen då gör de inte ont längre...

men jag förstår de små arma kräken, de blir utfodrade med varmkorv, hamburgare och potatismos som lägermat..då skulle jag också bli tjurig arg och ledsen.

jag äter upp deras utfyllnad till pålägget på mackorna...även om de är ledsamt att äta isberfgssallad och gurka med tomat och gul lök till lunch...

jag blir gödd som en julgris om kvällarna hos familjen malje...och jag äter som om jag inte sätt mat på flera år...och dethar jag ju nästan inte...

nu ska jag ligga i 45 tusen kronors soffan och jäsa och kolla på beck film...imorgon e de tillbaka till verjligheten och hemska kbh...

jag vill inte jag vill inte jag vill inte...

nu

nu
 
nu

försöka smälta två kilo grönsaker utan att drabbas av ångest....

Kommentarer
Postat av: Wille

Korv och mos är fin mat ;-)

2007-08-26 @ 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback