Till Stella Stardust I say...

gå på toa först för du kommer pinka i byxorna annars...

(obs det japanska popstjärnor och det är köttbitar de har på huvudet)


kärlek till dig min fina kotlett skulle jag vilja skriva men då kommer du mödra mig lika mycket som  Hannakorven ville när hon döptes första gången...

varför envisas jag med att ge mina vänner svulstiga köttnamn?

utom Betty Sphagetti då hon e ett undantag...jag får tänka om och kalla er för saker som kaffe med mjölk eller digestive råg men det skulle liksom inte klinga lika fint...så tills vidare

med kärlek i hjärtat som avväpning mot gamla troll får ni manifestera riddare i natten mot min mördade ondska!

kött e kul!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är inte riddare, men jag är nybliven gycklare, det kanske går bra det med!? Kärlek i hjärtat har jag i alla fall massor.

När blir det norrlandsresa för gorgeousroadkill då? Halloween kanske? Då slår jag ihop mitt årliga halloweenbrakparty med min ännu mer brakiga 30-årsfest. Vill ha dig me å leka!! =) Det är fler som åker söderifrån...

2008-09-11 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback