minnesrubbad

jag försöker bena ut vad som hände egentligen... fatta var det gick snett...

sista dan på jobbet var ju rätt mäktigt kantad av ångest iochmed nyckelhistorian...dagen började liksom inte bra...

sen minns jag mest att jag satt och frös under en filt och drack highball glas efter highball glas till bredden fyllt med moutgay-kahlua... (Erik, allt e ditt fel, du introducerade mig till detta gudomligt smakande gift)

fatta att svepa mörk rom och kahlua toppat med lime..its a sick killer...

men såhär vid närmare eftertanke var det nog inte så farligt, jag blev iofs nästan överkörd på väg hem på cykeln för att jag i min ilska sket i allt vad trafikvett heter...sket i allt vad mitt töntiga lilla livs värde heter och sket i allt förutom att jag var arg på mig själv och min mage som var full med vårrullar...

men jag var glad för hemma väntade en levande stella, en stella jag inte träffat på länge, som var sig själv, som var hel och alldeles fantastisk

vi fylledisskuterade vad man får outa i sin blogg och vad man inte får outa. hur mycket mercy ska man visa, vilka ska man skona, ska man överhuvudtaget skona någon?

Stella och Lasse tyckte att man skulle hänga ut alla lika mycket, inte visa någon nåder...det ger flest läsare absolut, men på vems bekostnad? allt handlar egentligen om det jag skrev om för ett par dar sen. att jag tycker att man ska ge fan i att skona någon men mest för sin egen skull. att man bär runt på så mycket bajs för att man är rädd för att lassa över sin skit på andra att man hellre behåller den själv. det är fel...för det an man ändå inte i det långa loppet. tillssit är man en sprängfulld överviktig ballong full med alla andra människors bajs och det enda som hjälper då är en kvadruppel espresso och så skiter man ut hela härligheten på en gång i en stor mega x2000 rännskita istället för att gå och småbajsa lite regelbundet ett par gånger om dagen

vad tycker ni?

hur mycket skit ska man hålla för sig själv och vilken sorts skit..eller ska man bara släppa på trycket och sprutlackera sin omgivning med allt bajs man får...om man nu får bajs...

fan sorry jag är sjukt bakis och bajsfixerad och jätteövertrött efter 13 timmar sömn...jag harinte sovit så mycket senjag var 16 år...

hjääääälp
Trackback