Dagens...




här kommer en dagens min skitiga spegel med kamerablixt i

får nog öva lite mer det va länge sen jag fotade...

hursomhelst...



De finns bara i en endaste storlek i ett endaste exemplar Det är den moderna 2000-talets askungesko och du är prnsessan som ska möta prnsen på tolvslaget och det här är skorna du ska göra det i!

De här skorna är till dig Ruby, glömde säga det när jag sprang på snyggaste tjejen på hela söder i dag inne på Gryningen för att bunkra med hälsokostshots för att överleva alla äckel som hostar bakterier på en på tuben just nu.

Storlek 35 äkta zebra Ruby, ask me and i tell you were to get them...de är till dig, du måste ha dem....

Kommentarer
Postat av: Ruby

MÅSTE HA DEM!!!! och de finns i min storlek...jag dör!!!!

2008-09-18 @ 10:25:34
Postat av: ronnie

jag är pumpahästen som ska föra askungen till hennes sko! call me babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback