Dagens...



MAIL

hey ronnie 

jeg sad lige og kiggede paa alle dinne billeder...jeg mangler dig her nedde i australien!!! jeg har snart vaeret her i 3 uger og jeg har ikke vaeret fuld endnu:( hvor i verden er du og hvad laver du?? det er jo tusind aar sider jeg har set dig:( OG JRG SAVNER DIG!!!!
knus jonas

Jag älskar Jonas och Jonas älskar mig och vi gillar båda två att vara uppochner på olika sätt och vis...Jonas är en av mina feel-goodfriends. Vi lärde känna varandra under en tredagars marathon(usch vad jag inte vill skriva fylla här nu men så var det jag var 21 okej) i Köpenhamn

Man gör så på första maj i Danmark. Alla gör så. Köper en flaska gammeldansk var och några carlsberg klockan sju på morgonen och så kör man istället för allt vanligt trams med vitt bröd och marmelad och "ostemaed". 

Sen samlas man i Faelledparken och går bersärk >>>



i höga klackar på en planka och full som en alika  slåss jag med dåvarande teknikern på Danska Cirkusskolan! (inte Jonas på bilden)

CHECK!

åhhhh jag saknar också Jonas, det slutade iallfall med att äsch jag minns inte....något med att jag somnade i ett buskage där i Faelledparken, ett buskage där alla kissade och blev hittad av Jonas som ringde en vän som hade en Long John, en sån där köpenhamnsk cykel med släpkärra i mitten och så körde han hem mig till där jag hörde hemma och jag slapp ligga i kissbuskarna och bli kissad på mer...

mitt svar till Jonas är att eftersom jag inte är en känguru men kanske liknar en syrikat men jag är inte i Australien iallafall så han letar nog på fel ställe.

JONAS KOM HIIIIIIT ISTÄÄÄÄLLLLLLÖÖÖÖÖÖT!!!!!!

MISS YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback