wtf were we doin???


tänk 16 kvadatmeter rum i studentkorridor i tredje hand i smyg bakom Carlsbergfabriken i Köpenhamns horkvarter
tänk lika många kvadrat fast i tum stor teve
tänk två identiska lookalike små roadkills
tänk stulna cyklar, containermat, sjukt mycket alkohol och för pantpengar köpta cigaretter

lägg på en diet på rågbröd och vatten om man bortser från tomatjuicen som alltid var slut eftersom den gick åt till Bloody Marys (varje dag var en dag för en redig återställare tro mig)

jag roade mig med att baka kakor som var gjorda på råg, olja jäst och vatten peta ner några russin i och låtsas att det var kaka. stella bytte frisyr lika ofta som det blev natt och dag. så kul hade vi där på våra 16 kvadrat på kvällarna när vi kom hem döda efter långa cykelturer i regn och obarmhärtigt hård akrobatikträning.

men ändå!

Jag skrattade hjärtligt när jag såg den här bilden. För där är Stella. kanske inte på sitt livs bästa dag men hon är där och hon var där...aplänge...även om jag var ett obarmhärtigt jävla skitsvin så var hon där alltid.

Den tjejen förtjänar alla mylittleponnyhästar som finns på regnbågen!

love love love!


Kommentarer
Postat av: Stella

tackar min lyckliga stjärna för gråskalan.. tror mig nämligen minnas hur det där ser ut i färg.



meen alltså 10 kvadrat o 7-tums-TV (annars stämmer inte min story). du överdrev som vanligt fast du borde underdrivit ;P //vänliga hälsningar faktakollen

Postat av: ronnie

hähä jag vet att du inte gillade bilden i orginal så jag fixade till den.



okej tack så mycket för korrekturen!!!!



=D



gosh roadkillkatt saknar sin bästisfestis!

2008-10-23 @ 22:37:46
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: ronnie

hähä jag vet att du inte gillade bilden i orginal så jag fixade till den.



okej tack så mycket för korrekturen!!!!



=D



gosh roadkillkatt saknar sin bästisfestis!

2008-10-23 @ 22:49:28
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback