strict Jell-O Diet...



skulle kunna viga mitt liv åt gelatin, färgämnen och artificiell godissmak.

Jell-O jordgubb med gin och ett fruset hallon = HIT! tio påfåglar av tio flamingos möjliga!

Jell-O apelsin med Blossa Glögg och tre frysta hallon = HIT! tio prickiga strutsägg av tio möjliga brunchtallrikar med scrambled eggs och bacon.

still to be experienced...

Jell-krusbär, kiwi, turkburk whatever.... med sprit och alkohol plus nåt fruset bär med fin färg whatever, jag e inte kräsmagad.

Jesus loves you and jesus loves Jell-O!!!!

tror jag drömde i natt att jag var på redaktionen och plcokade fram en gigantisk skål Jell-O till lunch i lunchrummet och bara åt av det vackra sladdriga neonfärgade härliga sötsliskiga mitt i detta hav av pretentiösa GI-tallrikar och diverse andra ångestladdade tristluncher.

Det var en så härlig känsla att med sin gelatinsmet i all egenhet bara skratta allt skit upp i huvudet.

Mår dock inte så bra idag...sjukt sockerförgiftad, labil, humörsvängig och lika känslig som en hormonstinn tonåring med pms.

men det var det värt, det var det värt priset att upptäcka något så vackert sladdrigt och alldeles rosa...



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

inte ätit godis sen augusti, med undantag för mörk choklad under mens.



4 drinkar senaste månaden.



Inte ätit pasta sen nån gång i somras.



vitt kött enda köttet jag äter förutom skinka.

Okej, mackor har jag inte slutat med. men de är alltid grova och fulla med grönsaker.



inga chips, inga kakor.











Postat av: emma

jag blir nyfiken. Kan det hittas i stockholm? :D

2008-10-27 @ 12:07:24
URL: http://dushi.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker det kunde vara semi-rätt åt dem för att de var så jävla otrevliga utan anledning.

2008-10-27 @ 12:33:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

och som svar på ditt andra inläägg



" jag är likadan"..Ehh va?



nu vet jag inte ens vad jag ska svara utan att det blir fel..

Att du säger att du blir likadan och att du genast lägger på dig och egentligen då får passa dig..



DU SKA VÄL LÄGGA PÅ DIG?



Du har ju en ätstörning.

Du ska inte passa dig.

Eller har jag helt plötsligt missat att du blivit mullig och måste gå ner i vikt och tänka dig för vad du stoppar i dig?





Ja antagligen har jag en viktbov nånstans trots att jag inte äter godis eller chips, dricker läsk eller dricker drinkar eller äter pasta eller rött kött eller dricker latte eller nånsin haft socker i mitt te och rör på mig nästintill varje dag.



Jag vet inte hur man räknar kalorier och jag tror inte jag tänker lära mig det heller och bli sjukligt besatt av det.





Sen är det ju så att metoder som funkar för en del absolut inte funkar på andra.





2008-10-27 @ 12:39:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: ronnie

Jell-O ska tydligen finnas på diverse så kallade "turk-affärer" enligt väninna, tror hon menar jourlivs i förorter ;)



men min journalistiska näsa säger mig att du nog skulle kunna få napp i China Town runt Hötorget också!

2008-10-27 @ 15:02:09
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback