sexystripes anf late nights out...

åkte berg och dal banan hela dagen och lyckades kliva av vid halv åtta snåret först.

sen blev det bra

reidstädade hela lyan, sprutade demonöron och munnar fulla med ajax rengöringsmedel och lyckades få ihop kropp själ och lägenhet lagom till gongongen ljöd och vännerna stod för dörren.

rökelse, tända ljus och lite iskallt bubbel höll alla energier på topp och sen hann vi precis till Chinateatern för att kolla in RAW standup comedyclub.

har sovit med demonerna men hann skratta så magmusklerna blödde innan dess.

panikflydde hemifrån i morse ut i solen, sen till gymmet och slog av mig båda armarna på Balance boxing-pass.

snabb vända förbi slå dig fri Emelies diamantlya på söder och nu är jag hemma igen och håller andan.

törs inte ta djupa andetag för då kanske de flyger in i munnern på mig igen och tar över. orkar inte mer skit.

nu gör jag rätt på det enda sättet som jag vet funkar på riktigt. allt annat är för svårt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback