samspråkar med själen...




det pågår intensiva debatter och långa föreläsningar i mitt huvud just nu. så många gamla sår som rivs upp och ska plåstras om. men jag har medicin nu, medicin och fina döskalleplåster att nanna mig själv med.

rivstartade dagen med att galoppera iväg till Balance där jag samlade ihop mig själv till ett stycke med hjälp av en röd gummiboll, en lång blå pilateskorv, en wetexmatta och en fleecefilt.

nu e jag och jag och alla över och underjag ett. vi e kompisar och överrens.

Bra det här!

Har fetmycket kirsnojja dock över resten av dygnet. Klarar jag det här klarar jag allt. Nu ska jag jag och alla andra jag i ett enda stycke gå ut och möta världen, dåtiden, framtiden nutiden på en och samma gång. Många kort att hålla reda på i handen men jag e laddad. Vi är laddade och det ska gå. DET GÅR! JAG VI ALLA VET ATT DET GÅR!

så nu

hoppa upp 18 centimeter ovan jord i killerbootsen. med rätt pjuck kan man gå hur långt som helst och i de här dojjorna flyter jag även om jag ramlar över bord!

TJONG

DE LYCKLIGA KOMISARNA PÅ DEBBAN HERE I COME!





Kommentarer
Postat av: angelwings

Hej där:)

vill bara säga att ditt inlägg till "anna" var jätte bra skrivet. Det med vad man kan göra för att förhindra illamående o så... Jag kommer låna tips därifrån;)

Ha det bra!

Kram

Postat av: gurka

alltså, att få ihop och bli till freds med sig själv är ju en riktigt pissknepiga utmaning, när man väl lyckas med det är ju resten av världen oftast en ytte pytte-piece of cake faktiskt. hoppas det går bra.



... och jag har fortfarande inte straffbitit mig själv nog för att jag missade dlk på arvika i somras så jag hoppas att du kollade hårt och länge på dem åt mig också nu!

2008-10-22 @ 23:13:07
URL: http://dottspulver.blogg.se/
Postat av: ronnie

angelwings: jag är en uppslagsbok när det gäller den här sjukdomen...fråga på. bomba jag har svar på tal till det där jävla anorexispöket när det gäller allt ...nästan ;) kram



döttspulver: du var med mig i hjärtat längst fram och studsade som en galning =)

2008-10-23 @ 00:22:20
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: pytte

Hälsningar från Fan Club-Ronnie: Hejar på dig :-)! (Prova att våga andas, tror det går ännu bättre då.)



Kom att tänka på idag hur det kändes för längesen när jag började kunna "se klart" bokstavligt talat, för att jag började tillföra kroppen näring. Det var fint. :-)



Flum flum, men du fattar säkert.

2008-10-23 @ 00:30:56
URL: http://pytteslillablogg.blogspot.se
Postat av: ronnie

MEN MJAU VAD FINT HAR JAG EN FANCLUB =)))



tack för att du tillförde den här fantstika dagen ännu ett fantastiska dagen poäng!



kramar i mängder på dig!

2008-10-23 @ 00:50:33
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback