Köpa gymkort eller...



http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=40045
http://www.malexanderridlager.se/varahastar.html

HÄST!

JAG DÖR NU DÖR JAG JAG VILL VERKLIGEN DÖ NU.

JÄVLAR SKITBAJSKORVSFITTSPYA MED SMÖRDEG OCH INVIRAD I TUNNBRÖDRULLE

DET DÄR ÄR MIN GAMLA HÄST GOD DAMNIT!!!!!!!!! jag har inte sett henne på åtta år och så ploppar hon upp i fönstret på min sabla blackbook. aj aj aj det gör ont. trodde jag hade lyckats förtränga att jag hade en kompis som cirkulerade i yr galopp som en tonåring på speed av glädje varje gång jag kom studsande som en entusiastisk pilatesboll för att möta och brottas med henne i hagen.

ligger på golvet i bittra tonårstårar av blod sörj och sårskorpor och skriker saknar och vill skicka iväg hjärtat i en flaskpost till månen.

min fina fina fina fina fina fina fina fina fina fina finaste... nu blev jag elva år på riktigt. den här tjejen och jag blev fan stora tillsammans. på hemsidan står det att hon gillar att plaska i vatten. jag dör jag vill ligga i vattnet och drunkna. jag visade henne vatten. med mig klev hon i det jälva vattnet för första gången i sitt liv...tre timmar tog det...som en jävla dagisinskoling men sen vägrade hon gå upp...som en jävla dagisunge. vi var dagisbarn tillsammans. vi blev jagade av älgar. sen hämnades vi och jagade älgkalvar. min cowboyprinsessa min knasfia mitt allt.

fan

redo att kasta bort allt och flytta ut i skogen, rymma med min gamla häst och aldrig mer återvända...

buhuhuuuuuu kom tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback