jag dog...

i halvform hela dagen.

det var länge sen jag andades djupt.

då får man tanka snabbt ungefär som man ibland måste brinna fort.

ni vet högintensivt kontra lågintensivt.

så jag ramlade ner för backen till EGO i vanlig ordning på tisdagar och stod och var skitsur i två timmar för att allt var dåligt, men höll ut för jag var så sur att jag inte ens pallade dricka surt rödvin. SurFia var jag, sen tänkte jag nästan gå hem men eftersom jag var så genomsur så kunde SurJga inte ta mig för det heller. så jag gav den sista jäveln en chans

sen självdog jag

fyfan jag har ont i ögonen för att det runnit smält kajalpenna och ikkevattenfast mascara rakt ner i dem. jag har ont i magen för att den fått panikskratta i sånt tempo att jag kommer få sova hängande över armstödet på skinnsoffan för jag har kramp.

nu ska jag youtuba mer robothumor och fnula på när jag ska berätta den där anekdoten om födelsedagsfesten...

fantastisk tisdag även om den är slut nu!

TJONG!





Kommentarer
Postat av: Stella

hehe jag tycker fortfarande den där videon är väldigt skojjig. lättroad?!

Postat av: ronnie

du skulle varit med på EGO standup det var en snubbe som gjorde en liknande grej live jag trodde jag skulle svimma =D

2008-10-09 @ 12:47:20
URL: http://www.wasabilicious.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback