Balance gym Obsessions...

seriöst. tack Daniel Westling!

jag skulle kunna Pr-bomba det här gymmet helt gratis för det gör mig så jävla lycklig.

vad spiller det för rill att världen snurrar åt fel håll på morgonen när man vet att man är tre stenkast bort från en lyxanläggning med rena vita handdukar, väldoftande shampo och hyperfräscha träningslokaler som bara skriker

"Kom och träna bort allt nattsvart här inne i mig"

jag e såld och jag har bestämt mig. jag lever hellre på kattmat och välling månaden ut än att missunnar mig ett månadskort på det här stället.

den lilla träningsnarkomanen i mig har verkligen vaknat till liv och jag tycker faktiskt att hon förtjänar att få lite uppmärksamhet och presenter. Hon ska få som hon vill, kosta vad det kosta vill. För henne kan man lita på. Hon skriker högst av alla!

jag e helt mosad och skulle helst av allt vilja ligga på en spikmatta i en timme för och bara lösas upp. men hej kära kroppen vad du och jag e kompisar idag nu när vi får samarbeta lite tillsammans.

stor kram till mig själv!



Kommentarer
Postat av: annika

Vem är det som blir lycklig egentligen (förutom möjligen Daniel Westling)? Jag misstänker starkt att det är HON SOM DU SÅ KLOCKRENT STILLETRAMPADE FÖR BARA NÅGRA INLÄGG SEN!! Varför varför smeker du hennes äckliga svintohår nu? Jag har spenderat det senaste året på behnadlingsklinik där jag slilettrampat henne så gott som dagligen, när jag inte orkat har andra hjälpt mig och nu börjar jag kunna urskilja mina egna konturer. Men så fort tvivlen har knackat på dörren har jag gått in på din blogg och på tre sekunder blivit övertygad om varför jag vill bli frisk, och hur jag inte vill leva. Tack för det. Nu lever jag och vill ALDRIG mer dansa dödsdansen, inte ens nynna med i någon fånig refräng. Varför skulle jag vilja det när jag nu kan sjunga tenor/alt/sopran- och basstämman i all annan musik som gjorts klockrent? Kass pissdålig musik deletar man! Gör det du åxå, du är så värd det!

2008-10-23 @ 00:13:56
Postat av: ronnie

väl genomskådat kära du... har man en gång luktat på döden är osar stanken snabbt när man närmar sig randen.



jag vet inte.



jag är svag som en gammal murken träplanka antar jag. svagsvagsvag och då vet man ju så lätt var det finns kärlek tröst och respekt. som en knarkare som låter bli flaskan men petar i sig vitt pulver istället.



men seriöst. jag letar efter balans, jag måste få leta balans och jag har kommit på att jag suger på det något så fruktansvärt. det är antingen svart eller vitt som gäller. dessa ständiga kickar, jagandes efter trillen dag och natt. men efter helvetet kom ett nytt helvet värre än det första och jag har många skärseldar kvar att gå igenom. det här är väl en av dem. men jag hoppas vet och tror att på andra sidan väntar frid lugn och ro. om det så ska krävas 15 000 spänn rakt ner i Daniel Westlings ficka för at jag ska få ligga på en matta en gång om dagen för att våga andas så får det vara värt det. det är värt det. jag är övertygad. för där jag var nyss var det äckligare än hemma hos döden.



jag är värd att leva gott. du med och vi ska fixa det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback