FYFANVAJAEBRA

FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA
FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA
FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA
FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA
FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA
FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA
FYFANVAJAEBRAFYFANVAJAEBRA

mantra! måste hålla måste funka!

JAJAJAJAJAJAJA!

seriöst...spinning...inte trodde jag att det var något för mig men...om man får mescykla på lägsta motståndet så funkar det hähä. gjorde det nog mer för känslan av att ligga i bastun efteråt och bara bli varm i alla muskler och lyssna på avkopplande pianomusik än för själva cyklandet. cykla gjorde jag för i helvete 25 procent av min upprättstående tid i Köpenhamn. Jag kunde sträckan mellan hem och jobbet så väl att jag kunde cykla med sluna ögon utan att riskera att köra mot rött eller behöva sätta ner foten en endaste gång. Hatade alltid Langebro lika mycket i blåsväder och undrade vad fan jag höll på med när jag pinnade på i hällregn med sanitetspåsen på huvudet...jaja allt det där vet ni.


Förresten alla ni där ute!!!! Listen up!

Var tränar ni? Har ni några bra gym eller träningsställen som ni sådär superhjärtligt övervarmt skulle vilja rekommendera innan jag ger bort ett femsiffrigt belopp riksdaler till blivande Kungen?

Tipsa mig gärna men gör det snabbt, jag är sjukt impulsiv och rätt som det är är det försent!

Friskis och Fluktis är ingenting för mig, aldrig i livet. Jag byter vagn när folk hostar på tunnelbanan så glöm det...men någon som testat Sturebadet eller något annat gemytligt i samma kvarter LET ME KNOW! NU här varsågod!


(gammal skåpmat från en tid jag spenderade väldigt ofta upp och ner)

eftersom jag står mest på fötterna nu och utan extensions dessutom så behöver jag nytt bränsle!

VISA MIG VAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sturebadet är lyxigt och svinigt dyrt. En kollega till mig tränar där och betalar 1400:-/månad eller ngt sådant hutlöst! (iaf över 1000:-/månad)

2008-10-23 @ 18:15:03
Postat av: carceri

Sturebadet är lyxigt och svinigt dyrt. En kollega till mig tränar där och betalar 1400:-/månad eller ngt sådant hutlöst! (iaf över 1000:-/månad)

2008-10-23 @ 18:16:02
Postat av: ronnie

egentligen är det ju inte så mycket om man inte har dyra bolån eller monsterhyra att lägga pengar på...om man bara hade haft en fastinkomst så ;)



snart snart snart! =)

Postat av: Zelda



Hej Vackra,



Sturebadet kostar 1600 kronor i månaden, men då ingår frukost. Jag var medlem där tidigare, men efter att jag började jobba som insruktör på SATS tränar jag gratis på alla SATSanläggningar i Sverige :)



SATS Zenit (Mäster Samuelsgatan, mittemot Åhlens, är hur trevligt som helst. Kom på min Pilates Boll klass på tisdagar eler yoga söndag förmiddag ;)



Jag får ta med gäster for free, så kom vettja !



Love, Zelda

2008-10-24 @ 01:33:34
URL: http://wabisabi.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback