Cross Fit!

Fuck jag är en jävla wimp...gud vad jag gnäller.

men jag kanske borde googlat eller kollat upp lite närmare vad jag gav mig in på innan jag hoppade på Cross Fit passet i brist på annat utbud idag på lunchen.

En hel sal full med bistra muskelknuttar med mord i blicken, 2 liters proteindryckflaskor och en hög svetthanddukar var. Tripp tripp kommer katten tassandes i strumplästen och fattar ingenting.

Ni vet när man körde Idioten på gympan i skolan och hälften smet, en fjärdedel kräktes eller gav upp och den sista tårtbiten körde tills de antingen vann allihopa tillsammans eller svimmade av utmattning.

Jag tillhörde del nummer sista varianten. Jag ger inte upp. Om jag gett mig in i något så kör jag, även om jag inte kan! Det är min grej. Så jag tänkte att polisbufflarna och resten av köttfärsen fick va hur stora de ville, jag tänkte va med iallafall. 

Vadå det var ju bara en halvtimma långt passet. ingenting e jobbigt om det bara är en halvtimma resonerade katten.

Katastrof.

Jo det finns saker som kan bli jobbiga redan efter en minut som att göra höga jämfota hopp, armhävningar och svinga med en gigantisk karlalfred järnkula upp och ner i luften utan pause eller ens en sekund för andrum är jävligt jobbigt.

Men jag dog inte den här gången heller och sista kvarten var ett femton minuter långt mörda magen idiotpass. Blev glad, känner mig stark. Om det är någonstans jag har kvar stöd och stabilitet även efter ett  år som soffpotatis så är det fan i magen.

hejja mig!

Ikväll skakar jag järn på Snottys!  

Kom dit!

Kram

Kommentarer
Postat av: pytte

Kan jag få bli fri från min förkylning så jag också kan få träna nån gång?? Avundsjuuuuuuuuuuk. Märker var man lägger sin ångest till vardags liksom. Kanske är nyttigt för mig det här,men det är fan inte kul. Hade jag inte haft min karl så hade jag säkert vart ute och joggat hostande och snörvlande. Sådär smart va..



Postat av: ronnie

om du joggar förkyld i slutet av oktober är du fan minst lika galen som jag....brrrrr



näh snygga lokaler nära till dusch och bastu is the shit

2008-10-31 @ 02:32:02
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback