Barret är Kirrat!!!

brrrr det blev en lång marathonmarsch med hårpryttleriet det här och nu ser jag nästan ut som jag gjorde innan jag började hela omvandlingsproceduren för snart lite mer än ett dygn sedan.

huuuuvääää hatar att göra hår men idag blev det trevligt.

men jag är luspank som en arg stadsråtta och pankare ska jag bli, pankare och gladare. får börja brygga mesk hemma och äta kottar eller palla äpplen från ålderdomshemmet på andra sidan korsningen från huset.

jaja

jag har resurser, belive me. att identfiera sig med roadkillkatt i så lång tid som jag har gjort har gjort susen för spargrisen men nu är han död.

spargrisen göddes medan jag svalt, nu är det tvärt om. nu ligger han krossad och eländig i spillror på mitt sovrumsgolv och jag sitter och flinar brevid...eller sitter och sitter. jag halkade.

jag halkade på golvet som det snöat låtsashår på. låtsashår preppat med så myckelt silikon att mitt vardagsrumsgolv är lika med stjärnor på is skridskobana.

orkar inte städa skura dammsuga nu. ska bara lägga en vetekudde på magen som e lite sur efter chokladmoussedessert och rödvin.

men just fan en bild på barret ska jag fixa också. en jävla bild. så att ni kan fråga lite försynt....ehhhh ronnie är det före eller efter som du har lagt upp.

HÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback