SÖMN

jag tror jag har sovit!

så där bra liksom, en hel natt utan att jagas av spöken och jobbiga tankar...

igår kände jag mig nästan 100 procent övertygad om att jag skulle bli dundersjuk, idag är jag hälsan själv. tack Balance. började nästan grina på väg dit när kylans smärtade och skar som knivar i varenda led i regnrusket längs med kungsgatan.

sen kom jag fram, sen fick jag träna och basta och sen blev jag glad igen.

imorgon är det hell day!

mitt schema r så proppat att jag vill kräkas vid blotta tanken på att jag ska orka. måste göra matlådor och packa överlevnadsequipment för att inte stupa halvvägs igenom.

håll tummarna för mig bara. håll tummarna! imorgon gäller det som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback