Pizzakartong, libresse och toppluva...

dagens randome personanalys

jag gillar original och kufer, eller så gillar jag bara att betrakta andra människor, deras vardag och undra om de tycer om sig sjläva när de kommer hem innanför dörren efter att ha avslutat sin vardags alla måsten.

jag gör ju aldrig det.

jag tycker alltid att jag är sämst och roar mig alltså istället med att titta på och betrakta andra och stjäla lite av det deras vardagsrealism med mig hem i jackfickan.

han snuben med toppluva, två paket libresse och en dubbel pizzakartong fångade mig i kväll.

han ska hem till sin tjej, hon har mens och de ska äta pizza.

han var väldigt långt bort från min verklighet.

jag hade precis tränat ett pass på Balance, inte ätit sen sena lunchen och tänkte skippa middagen i kväll och ta en treo istället för jag har sån fruktansvärd huvudverk. jag ska hem till en lägenhet som jag blir utkickad ur väldigt snart, har varit singel sen jag inledde ett alvarligt och djupt krävande förhållande med min sjukdom och jag har inte haft mens eller behövt köpa bindor sen ungefär samtidigt med det.

vår enda genemsamma nämnare var toppluvan.

ska jag se det som att det finns hopp, eller är jag körd for ever...

ja du bistra karga hårda värld, här nerifrån botten av ett hål kan det ju iallafall bara gå uppåt, för längre ner än såhär har jag faktiskt ingen lust med att gräva ner mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

När du skriver till http://myanalife.blogg.se/ att hon inte ens kan äta frukost utan att lipa och att hon är en barnrumpa.

VEM FAN ÄR DET ÄR DET SOM SKRIVER SÅ?!?!

om du nu är så jävla dum i huvude och inte fattar att hon är sjuk, hon har anorexia. Så ska du nog inte ytrra dig med dina idiotkommentarer. Håll käft om du inte vet vad du pratar om!

2008-11-06 @ 23:03:17
URL: http://helfriid.blogg.se/
Postat av: Stella

tror du kollar här oftare, så jag säger kolla din fejsbokmejl. kärlek

2008-11-06 @ 23:09:09
URL: http://stellastardust.blogg.se/
Postat av: pytte

Jo det finns hopp för dig Ronnie, lovar. Jävligt mycket hopp. Jag siar om en ljus framtid med väldigt mycket libresse och pizza och pojkvän/always och kebab och flickvän...hehehe.



Idag har jag bakat smulpaj och boxat sönder min hand. Godnatt.

2008-11-06 @ 23:37:01
URL: http://pytteslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

det finns inget hopp för dig äckliga idiot

2008-11-07 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback