Tjong!

Nu har jag dumpat mina beloved tamaries och hoppat i ett par halvriktiga dojjor...lite drygt att köra cykel-fest ikväll men vad gör man inte om man hatar sl...jag tänker snusa och röka hela vägen till Carolicious ändå...det är jag värd (barnsligt va)

helt ärligt jag tycker det här e skitsvårt

jag tycker inte alls att det är kul att gå ut i en kropp som känns helt fel, jag är inte med, jag känner inte ien mig själv och känner mig störst och läskigast i världen just nu. vet int evad jag ska göra av mig själv. det anorektiska tänket är så jävla hårt präglat i mig och det är tusen gånger svårare att varje dag aktivt ta fem mogna beslut som heter nej, anorexijävul. jag vet att du får mig att må bäst men jag tänker göra tvärtom och må skit istället bara för att du inte ska vinna tillbaka mitt liv för det var inte värt det.

så har jag det och därför suger jag på att uppdatera emellanåt för just nu är det roligare att gå på toaletten än att vara i min hjärna.

hursomhelst. all jävla störd hjärnverksamhet till trots tänker jag gå ut ikväll och ha skitkul, hejja på mina BAB -tjejer och hänga med mina bästaste feelgoodväninnor i ännu en fantastisk söderlya. och jag tänker inte supa ner mig och dö, nej jag ska käka kyckling och dricka nåt glas vin eller två så det så.

åt helvete med alla som gör annorlunda. jag vägrar fortsätta kasta bort mitt liv. ni gör vad ni vill. världen e fri. livet är ditt du ansvarar bara för dig själv. jag har dansat på hög lina och jag har ramlat ner och det var inte smällen i backen som var värst, det var att hänga i blodiga hälsenor halvt stympad och vägra släppa taget som var det värsta. nu står jag på marken och härifrån kan jag gå vart jag vill..upp och börja balansera igen eller hitta på något annat det är upp till mig ingen annan.

hej då!

Kommentarer
Postat av: Raaz

Den dagen du är största tjejen i stan ska jag bjussa på viktväktarabonemang.

Så då vet du när det har hänt.

;-)



Varma kramar från Palestina

2008-05-17 @ 18:42:33
Postat av: ronnie

Fan va du e bra raaz känns tryggt att veta! Tack snälla gulle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback