sweet maryjane oh take me away...

luftkonditioneringen har lagt av

tåget är så varmt att smöret har härsknat på mina rågbrödsmackor och osten smällt...pizza till lunch...sur sladdrig pizzamacka...

ungjävlen som gapat och skrikit hela resan har äntligen tystnat men det spelar ingen roll, jag befinner mig ändå i en jävla stephen king skräckroman just nu...snart kommer cujo och äter upp mig men först ska jag pinas och plågas och tvingas pissa i en hink och törsta ihjäl i två dar först...

herregud vi är bara i gnesta. jag kan bo i gnesta nu jag gör vad som helst för att få gå av och andas frisk luft kramvrida ur min tröja blöt av svett.

jobba ikväll var det ja...just nu känns det som om jag behöver lägga mig i ett badkar med isbitar i en vecka för att känna min kropp igen.

jag är en stor svettig härsken degboll på ett X2000 utan luftkonditionering och vi är 15 minuter försenade...40 minuter till i detta helvete...

nej nu går jag och sätter mig mellan vagnarna på trappan...

jag visste det när jag såg solen skina i morse innan morgonpromenaden till jobbet...den här dagen kommer bli fel för solen skiner idag och jag har bokat tåg...

om ett år så lever jag ett liv där jag skiter i om jag bokat tåg när solen skiner. då bokar jag ett nytt tåg och lägger mig på stranden istället och dricker en fanta med is. om ett år äter jag inte en härsken rågbrödsmacka, då trycker jag upp den i fejjan på tågpersonalen som inte ens ser mig i ögonen när jag undrar varför de försöker grilla sina medpassagerare. och får jag inget svar då så håller jag kvar handen och täpper till så att tågpersonalen ramlar ihop och dör kvävningsdöden av ettriga oljiga linfrön som sugs in i näsan och ner i svalget och pajjar lungor luftvägar och allt det som äcklig tågpersonal som inte vågar se sina jävla passagerare i ögonen förtjänar.

det hr är inte människor, det är djur...

okej måste andas lite i andra kupén igen, vägrar svettas här som resten av grispöbeln...

Kommentarer
Postat av: Alvinklara

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback