smälter bort...



hej då
Rockparty för ett par dagar...borta bra men hemma bäst!

hometrip arranged tjohoowohoho!!!!

jag ska iofs åka tåg i fjorton timmar delat på två och lite till men jag kommer iallfall HEEEEEEM IKVÄÄÄÄÄLLLL!!!!!

hurra hurra hurra!

kokar ni också. jag kokar.

snart hemma.

ojoj nu ramlar vice-magazine festivalguiden in på kontoret, dags att hugga in och panikläsa.

kommer med världen största väska promomaterial till Kaninslaktfesten Rabbit Fighter Rockweekend imorgon. Alla som vill ha pins och klistermärken är hjältar. jag bjuder på puss och kaffe!



ojojoj vad bra allt är nu! tror jag får knäcka en hoegaarden på tåget för att överleva monsterresan med 24 byten.

Kommentarer
Postat av: Remyaurora

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback