Pay back time i vanlig ordning...

jajjamensan inget slår fel här inte

komik

eller tragik jag vet inte

hade en toppendag från start till nästan slut och hade jag kastat in handduken halv tio på kvällen istället för halv tolv hade jag nog mått lite bättre idag också. kanske kunnat gå rent utav...hade ju varit trevligt.

men näh...

lite för många bloody shots senare och jag hade väl lika mycket koll på mig själv som en rabiessmittad tax ungefär. jag fattar inte hur eller varför eller vad men jag snubblade på den där gigantusmagnus stora jättevågen som är en del av inredningen på Bröderna Olssons och flög i backen med en sån smäll att det sprutade blod och köttslamsor rakt i skallen på den sura servitrisen med djävulsögonbrynen...

sen hör jag Malin med försök till kontrollerat lugn uppmana mig att inte svimma när jag ska titta på det som återstår av mitt knä...

hon borde inte sagt så

så jag går in på toaletten och låser dörren kräks lite i toastolen och sen svimmar jag

logik???

Linnsan som drattat in på BO´s efter lite hång på Snapps ( tack gode att hon dök upp vem hade räddat roadkillkatten annars...djävulsservitrisen hade förmodligen ringt ambulanshoran eller nåt - JAG HAR FOBI MOT SJUKHUS OKEJ) bankar såklart på toadörren efter ett tag med mission rädda ronnie...

med lite snabb pedagogisk pepping så lyckas linnsan med lugna ord och som mänsklig kryka tillslut övertala kattfan om att det nog är en bra idé att åka hem till Mamma Irene på Gullmarsplan. Så där får hela familjen Dåderman med systrar och mödrar involverade tejpa fixaroch gegga ihop mitt jävla roadkillknä medan jag ligger med en stor kudde på huvudet och försöker tänka på My Little Ponnysar typ...

jag svimmar när jag tar blodprov i fingret i vanliga fall så jag jamsar inte i onödan eller för att skapa dramatik...att bli buren hem till sin polares mamma lika enbent som en gammal pirat är inte något jag dirket är stolt över.

usch skäms gamla kattskrälle!

så nu sitterjag här och känner paniken komma...

Hultsfred = 2,5 km promenad till jobbet varje dag

status invalid

hjälp vad fan ska kattfan göra nu?

Kommentarer
Postat av: Sessan

Stackare, hoppas de läker snabbt!

Postat av: Sigveenya

Interesting. No more comment :)

2009-11-16 @ 12:11:35
URL: http://sigveenya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback