Godmorgon småland!



Vaknade med solen i ögonen (kanske liiiite väl tidigt i ottan men skit samma)

har avnjutit underbar morgon i sällskap av rosa pelikan på altanen och druckit urgott kaffe och ska snart suga i mig en morgoncigg och bli lite snurrig.

strax skjuts ner till Rockcity och jobba lite på Programbladet och rodda med några intervjuer och sen efter lunch kör vi lila minitufftufftåget ut till området och kollar in hur långt de har kommit med byggandet.

sponsorträff i afton och sen förmodligen hemresa imorgon lunchtid om jag inte lyckats hitta på en miljon andra grejer och anledningar att stanna kvar här och leka.

slog mig just att Totte Skalman ju pluggar på Rockcity och det vore skitkul att springa in min gamla smålandskärlek och ge honom en kram och tala om att jag tycker att han är finast på jorden även om jag kanske inte skulle vilja hänga med honom så himla mycket mer i mitt jordeliv (det säger jag ju inte såklart)

ja ja ses kanske snart igen...nu vill jag uuuuuuut i soooooleeeeeeeeeen yiiiihaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback