distraktion...

fantastiska autopilot

tack för att du är med mig. klappar mig själv på axeln och känner lugnet komma. lugnet som är inbillskt och falskt men ack så effektivt.

nu ska jag plugga rockpartyhistoria och be till min övergud John Blund att han kommer och häller sömnpulver i ögonen på mig inatt

snälla snälla snälla

jag kan gå igen iallfall. la om knät själv och tackar linns fantastiska mamma för att hon lyckades dra ihop slamsorna av knäskålen så fint så fint så at det nästan ser ut som en kroppsdel igen.

HULTSFRED

har knatat både fram och tillbaka till jubbet på Metropol idag, åt en glass som var sådär i solen men ändå...en glass...inte en bluemint lakrits saffranhonung från Nytorget kanske men ja ja...

sista rejset innan helgen imorgon och sen e det STOCKHOLM igen och highspeed non stop...får sno med mig lite redbull och fortsätta köra utan att tänka.

hoppas ni mår bra

jag vill sova nu. sova utan att tänka dumma tankar, sova drömma och vara hundra mil från mig själv

kom nu john blund snälla kom...

Kommentarer
Postat av: Pellejohanne

Interesting site. Worth the visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback