Bitterfittor och Banalådor! Vad kallar ni era X?

fick ett asskönt mejl av en asskön snubbe och garvade i en kvart jättehögt på kuk2000 tåget så folk vände sig om och undrade vad bruden med cappucinomustasch ostmacka sysslade med. Det var en väldigt välskriven och semipoetisk beskrivning av ett exkek som lite olyckligt fått namnet bananlådan, storyn bakom får ni pumpa ur honom själv. jag spinner bara vidare.

Hursomhelst! Jag vet att det sitter minst en ledsen tjej därute och det finns inget bättreän att köra lite sandlådeleken och kasta lådbilar på sina gamla X. Fast vänta! Nej jag ångrade mig. Ingen jävla pajkastning här inne. Man är faktiskt lite dum i huvudet om man nedvärderar sig själv till att tala illa om sina föredettingar för vem var pajjasen som dejtade dem egentligen (Tack Johan Uddenberg som till och med gjort Stand Up av det, det är en tanke som retat mig läänge). Men skitsamma, jag är ambivalent. Gör vad fan ni vill! Kasta skit eller strö rosor. Jag vill veta lite gammla öknamn eller gullegrisfjantsöterier jag bryr mig inte men reagera nu för helvete det här är ju kul!

Ni får min topplista så länge så får vi väl se om ni vaknar!

När jag var fjorton dejtade jag PommFritt-Olle, jag var askär och han var inte det, blev dumpad för en mycket snyggare och smalare brud som jag på efterhand fick höra att han tyckte hade finare lår...jag var helt knäckt i typ två år sen kom jag över honom. Bonus, den andra tjejen är fortfarande en bekant till mig och har såklart en ny relation...fast jag vet att hon innerst inne fortfarande är olyckligt kär i just ja Pommfritt-Olle... skrattar bäst som ja ja ni hajjar.namnet kom av att han hade blonda tunna dreads som stod som pommes rakt upp ur skallen på honom, idag har pommfrittolle fortfarande dreads fast jättelånga...

Sen dyker det upp lite random namn i huvudet men ingastorys...Vem fan var Kalle-Balle-Fikon-Skalle och varför? Jag minns inte!!! Hjälp mig någon! Sofie kanske minns... Svett-Micke, kan ni gissa själva och Bajsäcklet är egentligen inte ens värd att omnämna i skrift hmm mycket kroppsvätsktema där ett tag...

Page-Pojken var en riktig jävla hora också...dejtade först mig och sen typ 25 till av mina polare fast jag tror det var som hämd för att jag inte ville knulla, fattar egentligen inte varför jag inte ville fast kanske nu i efterhand, men jag tror han var skitkär i mig men spelade svår och jag var egentligen inte ett dugg kär i honom men låtsades vara det för att det liksom ehhh bara blev så. Page-pojekn hette egetligen Dennis och nu idag så tror jag faktiskt att han äntligen kommit ur garderoben och fattat att han är Gay, vilket inte är konstigt alls. På tio år har minst tre grabbar jag dejtat och varit tillsammans ganska serious som gråtit skrikit och svurit att jag varit deras allt slutat med att det visat sig att de egentligen var bi eller homosexuella. Bögar gillar mig) och jag vet inte om det är bra eller dåligt...eller så blir de bögar av att gilla mig...hur somhelst namnet kom av att han var så linblond att skallen lyste röd igenom håret på sommaren och så hade han dessutom page...brrrr...rysningar huh...Den flygande Holländaren = han var holländare, bög och luftcirkusartist mycket logiskt och enklet smeknamn med andra ord =D och The Hobbit, han var kort med rufsiga ögonbryn och cirkusartist och rökte pipa...men har nog fortfarande inte kommit ut ur garderoben dessvärre...

oj allt blir i helt fel ordning här nu jaja...

Tottelina aka Tommy Puka Tomas Totte Skalman var ju en ganska långvarig historia därav kärt barn har många namn, äsch det var inte så kul kanske...han spelade trummor och var lite långhårig emellanåt när han glömde klippa sig, ha ha eller inte suck...

Olle i bananförrådet tåls att nämnas inte för min men för Linnsans del...kan man få ett bättre smeknamn av att vara jonglör och hänga i Cirkörs rekvisitaförråd...

Draken var ju ganska snällt, rödhårig med taggig spretig söt frisyr och en lång och ståtlig unghingst med lite draktatueringar så det var lätt...( han blev också gay shit nui e vi uppe i fyra stycken bögar fast han var det lite mer kortvarigt) och kom strax innan Den Klamma Bamsen dundrade in i bilden, med sin bräkiga danska stora mage och skäggiga nuna...Vet inte var namnet kom ifrån...men Bamse betyder iallfall nalle på danska så kargt översatt så betyder det typ någons sunkiga gamla slitna teddybjörn...

Shit nu höll jag på att glömma en av de roligaste...tur att jag sparade den till sist med andra ord.

Bävern som dessutom var Vaktis och spelade bas i Coca Carola...shit jag var så kär att jag ville dö och så slutar hela soppan med att Bäverfan (han hade skitstora framtänder (googla och döm själva om ni är så jävla nyfikna) hursomhelst Bäverfan dumpade mig för sin satans kärring till Grannfru på säkert 54 pannor till år på jorden.

JAG VAR KNÄCKT!!! =D=D=D

ha ha, självdistans, jag tror de är tillsammans fortfarande om jag inte hört hel fel ryktesvägen...gulligt...

oj det här var nästan roligare än jag hade hoppats på, my ass att jag lyckades hålla mig från pajkastning... men samtidigt skitsvårt. står helt still och nu närmar vi oss Södertälje och jag ska strax packa ihop lilla mig och lilla datorn och i nuläget kommer jag inte på fler värda att nämnas ens vid öknamn...

så shoot bring it on nu e det er tur!!!!

Bästa ök och bästa story vinner en youghurtglass i gallerian!

jag uppmanar till bloggrally! och börjar med att utmana
Mad´s  Pyttis, Hanna och Annika för att ni är mina tre favvobrudar med mest skinn på näsan!

Kommentarer
Postat av: Jannike

haha, det var något av de roligaste jag läst på länge :)

Postat av: Mad's

Heh, det här med smeknamn verkar ju vara din grej X]



Den enda historen jag har ang. det var att jag kallade en pojke i ett gammalt kk-förhållande för "Loverboy" och fick tillbaka öknamet "Fuckpuppet".



Och jag skulle gärna kasta en lådbil på Loverboy!





Postat av: ronnie

hmm kanske vet inte...men de jag bryr mig mycket om får smeknamn tror jag...

2008-05-15 @ 21:38:51
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: linnsan

ja glömm inte att du hitta en kille som hette Odd en gång för länge sen, fast det var väl på riktigt.



Har en historia om en vän som gillade en kille som hon kallade för snyggot. Efter att de lärt känna varandra lite mer blev han snabbt omdöpt till schitzot. Har glömt vad han heter nu, det är blev hans nya namn i vår krets.



2008-05-15 @ 23:56:48
Postat av: ronnie

"ja glömm inte att du hitta en kille som hette Odd en gång för länge sen, fast det var väl på riktigt. !



linnsan har du knarkat??? vad menar du...???



jo jag minns Odd, han var väldigt...odd...fast extremt go såklart som bara en odd kan vara...

2008-05-16 @ 00:19:05
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: linnsan

"men ååh".. jag menar att killen heter så på riktigt såklart, inge smeknamn i sikte.



och ja, du hittade väl honom nånstans på rocks i mörkret? :)

2008-05-16 @ 00:25:01
Postat av: En av flickorna du utmanar

Darling! Fan vad jag gillar dig. Fantastiskt inlägg! Själv vågar jag inte ge mig på utmaningen - jag har dels en pojke jag är totalt nerkärad i som bör besparas exhistorier såhär tidigt i kärleken, och dels ett väldigt nyblivet ex som inte skulle uppskatta ett sådant inlägg. Jag skriver det i huvudet och sparar till senare, Ronnie!

2008-05-16 @ 05:29:29
Postat av: Mia

Jahaja, så säger du att man är utmanad men inte är man det på riktigt!



Nåväl. :D Det var en kul idé och framförallt BRA, jag kommer att dikta ihop när jag kommer hem. Eller imorgon. Har dock inte lika många flammor som du. ;p



Hörs ikväll?

Puss

2008-05-16 @ 15:48:37
URL: http://bluemoonbaby.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

Nu ska vi se! Smeknamn. Jag måste tänka efter ordentligt. Jag har nog inte haft så många smeknamn på killar, utan det är väl när bloggen kom till och man vill dela med sig lite men inte hela vägen så då har de fått ett pesudonym av stilen "brunchkillen" "busskillen" och "diskplockarkillen".



Men sedan vågar jag nog inte berätta så många historier, de alla läser ju min blogg, besvärande nog. :/



Men det var intressant att läsa om dina historier. Älskar att läsa sånt om folk. Vet inte varför.

2008-05-16 @ 18:33:32
URL: http://www.metrobloggen.se/hannafriden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback