askungen...

hann hem innan jag förvandlades helt till trasmajja idag...

tur det!

har iallafall fixat med lite jobb och hunnit en sväng på söder och hängt med lite fint folk idag, men sen fick det vara nog.

tröööööööööööött som i tröttast. villverkligen sova i natt, snälla låt mig sova längre än till halv sex please. Linnsan e borta så jag hoppas jag kan ta hennes säng i hennes mörka rum med heltäckande gardiner och fluffigt täcke och lila lakan.

sen e det marathonjobba som gäller. 24 timmar på mosebacketerassen tjoho nu åker vi.

imorgon ska alla söta fina jag känner dricka tiki-drinkar och vara glamourösa på fina fredsfesten. jag ska va mindre glamourös men aptrevlig och skaka drinkar. men jag gnäller inte, jg lovar att inte gnälla om jag får sova till nio imorgon, sova till nio gå till konsum och handla frukost och sitta och snusa miniportionssnus och dricka soyalatte...får jag det klarar jag allt!

Kommentarer
Postat av: Arntbettina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback