vaknat upp och ner...

tror jag måste sovit med fötterna på huvudkudden inatt för jag känner mig helt bak och fram

vaknade sent och hann inte göra morgonpilates (egentligen helt enligt planen då jag körde ett extra pass igårkväll till förmån för att få sova ut i morse)

sen var min youghurt nästan slut och jag var sen och skulle koka ägg till mina kaviarmackor och brände mig som in i helvete på kastrulljäveln när jag skulle ta den av gasspisen...jag har en riddarkatoklo till hand nu AJ

sen haglade det på mig i morse under min lilla morgonpromenad fast jag misade inte tvärbananen som jag alltid gör tack och lov

när jag äntligen kom hit står det ett gigantiskt fat med croissanter och wienerbröd här på jobbet som jag trodde att hurra gud så gott det vill jag ha tills jag smakade och blev helt ledsen...de ser ju så fina ut varför är det så äckligt för...bläh...så jag skiter i sockervadds och smörfrossa även om jag högg ett bett på en av varje

jag har lista till nån releasfest på debaser ikväll...vad är det för releasfest nån som vet? jag pallade aldrig med tre kronor igår efter ummas varning om mycket ventilation i pausen insåg jag helt enkelt tt det absolut ikke skulle funka... så jag åkte hem och drack the med soyamjölk och honung istället.

jag är upp och ner ut och in, känner mig ur balans och trots världens längsta lunchpromenad igår runt vinterviken så funkar inte hjärnan...något saknas...

hur mår ni? haglar det på er också? och vad tusan är det för fest i slussen som jag kanske borde gå på...eller?

Kommentarer
Postat av: Umma

Jag hoppas inte att du stannade hemma pga att jag sa hur triiiiiist Tre Kronor var?! Kanske du hade tyckt om det, vem vet? Men å andra sidan så tror jag inte det: Du gjorde gott i att stanna hemma istället. Vad vi gjorde var att trippa in mitten i andra akten, så slapp vi det trista och hoppade på det roliga direkt: Gustav och Micke Nyqvist. :-)

Du frågar hur "vi" mår idag. Är också lite fram och bak, ut och in, upp och ned. Drömmer om det där förbannade LIVEEEEEEEEEEET!

Postat av: ronnie

umma jag tror du räddade mig faktiskt...jag hade dött av leda haha =)

2008-03-12 @ 17:00:10
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback