SKa det regna så...

...kan det väl för 17 göra det på riktigt med lite blixtar och dunder och rejäla skyar så att man får känna att man lever...

Ja har räddat livet på en armé små blommor och yuccapalmer och aloeveraplantor idag...har nog aldrig planterat om en växt i hela mitt liv men någongång ska väl va den första. jag grävde runt lite i jorden med en stor matsked slängde och plckade och rensade ur det som var dött och fyllde på med så mycket nytt som såg rätt ochbra ut och vattnade sen med lite kranvatten...

funkar det tror ni? amatörmässig hjälpinsats eller duger det?

sen har jag gått amok på hyllor och golv och lister och karmar och väggar och skåp...lite trött nu, borde vila en stund innan jag ska iväg och jobba.

om det regnar imorgon skajag städa toaletten eller baka nåt, bättre plan än så har jag inte i nuläget, men det är om länge för först ska jag jobba i hundra timmar minst och bli jättetrött eller jättepigg av alla redbull och cola!

Kommentarer
Postat av: Theodorsara

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Postat av: Theodorsara

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-11-12 @ 10:31:08
URL: http://theodorsara.blogspot.com
Postat av: Theodorsara

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-11-12 @ 10:32:16
URL: http://theodorsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback