och veckans neger går till>>>

image607

Ni var så jävla bra och kreativa och egentligen så var det ju massa frågor och fler kategorier så jag kör på en top tre favoritprislista...damdadam...

Nominerad och vinnare av veckans Neger i kategorin bästa namnförslaget på är
UMMA med sina "studsbollar"

Nominerad och vinnare av veckans neger i kategorin bästa story är DUSHI med rödvinochnegerbollssprut på brudklänning-story

Nominerade och gemensamma vinnare i kategorin bästa negerbollsätarteknik är IRINSA och MAD`S

Happy Lördagmorgon på er allihopa och om inte jag får tillfälle så bjud er själva på en riktigt smarrig studsnegerdelicatoboll idag efter att ni flanerat runt på Streets bokmässa som ni ju såklart inte heller får missa!

kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Umma

Wiiiiiih! Du har gjort min dag! :D ;-) Im so happy happy could someone slap me? Kan du inte lämna rapport från Streets bokmässa om du hann förbi där idag? Så jag vet om det är värt att gå dit imorgon...

Postat av: Mad's

Tackar och bockar! Fast delicatos variant är äcklig tycker jag. Hembakat ska re va! Helst med honung istället för socker så man slipper bli så spattig!

Och visst satan, bokmässan var nu ja. Hm. Som föregående talare sa - rapportera.

Tjipp!

Postat av: emma

woho fan va nice ha ha! Klart de blev en klänning! TVÅ TILL OCH MED! ahhh livet är rätt bra när man unnar sig rätt saker. håller du inte med? ;)

2008-03-29 @ 20:56:39
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: milk

haha, rocky är bäst. jag säger helt enkelt chokladboll!

2008-04-01 @ 20:51:46
URL: http://imilk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback