happy skärtorsdag...

jag sitter med mina två laptops (en mac och en pc) och ett glas rödvin i soffan och bara småler...

linnsan ligger på golvet och pratar i telefon med sin pappa...småsluddrande försöker hon låta sig guidas till att lyckas koppla in datorn i teven...låter lite som en tonårsunge med tuggummi och mitt i målbrottet...spottar lite saliv när hon skrattar...fumlar runt som en yr kattunge och mår bara skitbra. man blir glad av blodpudding och rödvin...

fast jag var nära att slänga skiten genom fönstret när jag smakade på den, blodpuddingen alltså, inte linnsan eller rödvinet....

KÖP INTE DEN SOCKERFRIA JÄVLEN! MAN MÅSTE DRÄMKA DEN I LINGONSYLT FÖR ATT FÅ DEN ÄTBAR

men med grillad sparris och soyamarinerade champinjoner och vårlök och broccoli funkade det ändå...

"JAAAAA NU FUNKAR DÄÄÄÄÄÄN"

sorry...Linnsan vrålar från liggandes på mage på vardagsrumsgolvet...

ja ja, ge fan i låtsasblodklatten tänkte jag bara säga...jag hatar light och sockerfritt köper det aldrig, men efter gårdagens skräckmöte med kaviarns kaloritabell så var jag helt maniskt nojjig idag i affären...ett litet bakslag helt enkelt men det kan jag ta...

nu ska vi kolla på inget land för gamla karlar typ tre timmar försenat men Anna Skipper kom i vägen och sen har vi ehhhumm haft lite tekniska problem... meningen var iofs att vi skulle gått på förhandsvisningen för hundra år sen och sett den på riktigt på bio men vem fan hinner leva när man bara jobbar hela tiden. så nu kompenserar vi...bättre sent än aldrig

kram och trevlig skärtorsdag på er.

jag har sett en påskkärring idag, en töntig snorvalp till påskkärring som jag bara blängde surt på...jag är nog bara avundsjuk...

hej då...nu ska jag ta en sista drajja...

Kommentarer
Postat av: Zelda

0707227083


Whenever you feel like it ;)


(Adressändring; Vasastan, St:eriksplan,


Rörstrandsgatan. Vindslägenhet ! :) )


Lova, Zelda.

2008-03-20 @ 22:20:21
Postat av: ronnie

oj så spännande...hur gick det till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback