fiskägg och fläskblod

jag känner mig som första mannen på månen i afton

jag vet inte om jag förvånade mig själv eller Linnsan mest ikväll när jag föreslog att vi skulle äta blodpudding och lingonsylt till middag...

image587

för ett år sen hade det varit lika otänkbart som att hoppa utan fallskärm från 11 våningen och tro att det skulle gå bra

nu gick det typ hur bra som helst...ingen backup, inga garantier, inget kompensationstänkande ingenting, inte ens ett glas vin till för att lugna nerverna inför prestationen...

blodpudding med lingonsylt och kaviarmacka på hårt bröd var typ lika gott som pilgrimmsmusslor i saffranssås och iskallt bubbel till...lika gott lika självklart!

jag känner mig inte som första mannen på månen. jag är första mannen på månen!

sug min klo! och hell fiskägg och fläskblod!

Kommentarer
Postat av: Umma

Blodpudding är faen bland det godaste som existerar. Dreggel dreggel - Bättre än lyxmiddag på Lux alla gånger. :-)

Postat av: Caroline

Bra att du gillade det men måste tyvär säga att det inte tilltalar mig. Kör på pizza! haha!

2008-03-06 @ 22:13:11
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Sofia

Coolt gjort!! :D

2008-03-06 @ 22:18:37
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: ronnie

Umma: var ligger lux? kan de mäta sig med blodpudding e jag med!

caroline: varma mackor känns lite för old school för att jag ska hejja för det...pizza ska ätas av byggarbetare inte 40-45 kilosbrudar...de får så lätt ont i magen och drabbas av kaskadångest efteråt...då är det liksom inte värt det...jag har inte kunnat hantera en pizza normalt på flera år och jag tvivlar på att det någonsin kommer hända tyvärr =( men hell yeah att jag skulle vilja kunna äta en från pizzerian i sävsjö med extra allt och dränkt i kebabsås och bearnaise och med oxfilé på...jag får bli tungviktare eller man i nästa liv...då kanske...tills dess återupptäcker jag hellre blodpudding och leverbiffar =D

2008-03-06 @ 22:53:28
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Ruby

muahhahahahahhhahahah - jag ska oxå äta som du fast jag ska slänga allt i en blender och tillsätta isbitar och sörpla, jag ska kalla det för en bloody frapuchino.

2008-03-07 @ 22:49:38
Postat av: ronnie

Ruby Redneck: haha du är så jävla rolig!!! men Skojja inte för mycket om det där jag lovar att den finns som cocktail på menyn nånstans i jokkasjärvi! låter som ett redan myntat norrländskt koncept =D

2008-03-08 @ 11:11:29
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback