Clown-löpsedlarnas återkomst

Jag trodde den tiden var förbi att vi vuxit upp och blivit för stora för att förvånas och förfäras och framförallt förundras av och lockas till att köpa denna smörja.

"Hon trodde hon var magsjuk och så födde hon en dotter!!!!  "

"Spädbarnshuvud hittat i nytt skräckrum på barnhem bla bla bla...."

Världen är ond och vi sätter fler barn till världen ovetandes borde det stå istället...

någon förvånad? jag blir faktiskt inte jätteförvånad över att folk går och är gravida i nio månader och vägrar fatta det, för egentligen det är väl som med fetma...Brittney kanske gick igenom samma chockhärva...

asså, jag ba fatta ingenting och så en dag när jag så mig själv i spegeln så varjag liksom typ ehhhbaaaa skitfet!...eller var jag gravid, eller fet...eller ehhh jag vet inte....


jag har aldrig varit gravid så jag vet inte, men hur många gånger har man inte hört sina vänner klaga på att ätit så övermycket att de känner sig gravida...om man gör så varje dag, överäter alltså och känner sig gravid och illamående så kan det ju faktiskt gömma sig en liten bebis där ganska lätt...chokladkakefet eller moderkakefet...hur ska man veta?

folk är i sån obalans med sina kroppar idag och mår kasst av alla halvfabrikat de luras att käka ändå så inte konstigt att det uppstår missförstånd och förvirring... när jag bodde i Kanada trodde jag på allvar att jag var gravid på grund av att min kropp reagerade som ett ballongmonster på all låtsasmat...fatta det tog en och en halv timma för mig att handla eftersom det krävdes utbildning karta och kompass för att navigera i deras jävla supermarketdjungel av skitmat...250 meters hyllgång med låtsasyoughurt utan socker utan fett och utan youghurt men med 1000 % tillsatser och sötningsmedel och träsprit och vettefan men INTE youghurt!

KUL

NÄH

så fortsätter det såhär så fortsätter folk att föda barn utan att fatta det....

barnhuvudet i klosterskolan har jag ingen kommentar på...det var mest på kul. skitkul rullande barnhuven... och ge fan i att skjuta budbäraren nu....det var inte jag som skrev det först!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej. Det här är syster till tjejen det skrivs om och jag kan försäkra er om att hon inte är tjock på något vis utan precis som vilken människa som helst. 167 och 65 kg!! Jag såg henne 6 veckor innan min pappa ringde och talade om vad som hänt, för ett år sen nu och det fanns inte ett spår av en graviditet då!!
Jag har oxå alltid sagt precis som du, men nu vet jag inte längre!!

2008-03-11 @ 15:15:50
Postat av: anna

fast för mig är det yoghurtglassäsong året runt=)
fast nu vet jag ju inte om jag ska äta det med tanke på vad du skrev här...är väl inte ett enda nyttigt ämne i det...
hatar Mcdonalds men älskar iofs mackor...

vad har du för dig idag älskade ronnie?
kram!

Postat av: Mad's

Ja jo, socker, koffien och alkohol är det som jag nojar mest över. Då krävs det detox. Men KÖTT är ännu värre enligt mig :/ Blä.

Postat av: Anonym

Jag fick en tankeställare-det är inte klokt vad man misshandar sin kropp. Jag vill inte längre, jag vill bli ren. Ronnie, jag kan tyckas vara född bakom en "järsgård",va fan jag tar det, men vad innbär att detoxa..? Kan det vara bra att enbart dricka vatten sisådär tre till fyra dagar bara för att rens ut all skit..på ngt vis. Jag känner mig hur äcklad som helst av all skumpa å skräpmat jag konsumerat den senaste tiden..blä blä!

Det kan väl inte vara farligt att enbart "vattedricka" i tre-fyra dagar? Vill tillägga att jag inte lider av ngn ätstörning.

Du förgyller mina dagar med underbar/hemsk läsning-jag diggar din skrivteknik big time!Du är mig sannerligen en begåvad ung kvinna.

kramar,
Lina 23

2008-03-11 @ 18:39:12
Postat av: ronnie

malin: jag har faktiskt inte ens läst artikeln och jag tror säkert att din syster tillhör undantaget, jag syftar till det stora hela och alla gravidnojjande girls därute som ojjar sig över uppsvälldhetskänslor dagarna ut och in och gnäller på gravidmagar när de egentligen kanske borde lägga ner crap-maten istället...hur mår din syster idag förresten? är hon en glad mamma? hoppas det! kram

2008-03-11 @ 20:37:07
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

anna: så länge du tar youghurtglassen som INTE är sockerfri så ska du nog klara dig, det är inget farligt i mejeriprodukter och socker så länge man konsumerar de med måtta. mackor däremot är nog det värsta man kan göra mot sin kropp, även om det är snuskigt gott så är det verkligen giftbomber. massa massa vete och snabba kolhydrater och raffinerat socker i kombination med oftast rätt risiga pålägg är ingen bra kombo. jag älskar mackor jag kan döda för mackor, men jag blir bakfull, uppsvälld och mår skit av att äta dem....fast jag gör det ändå för det är så gott, men det kräver ett par dagars detox efteråt...ät riktig mat istället det är tusen gånger nyttigare!

jag mår ok, men är lite uppsvälld efter en ganska stor knäckemacka just nu men den har jag skakat ner med lite manisk städning pust...man lever inte alltid som man lär haha =)

2008-03-11 @ 20:39:11
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

mads: socker är ok i begränsade mängder om man kan hantera blodsockersvängningarna man får av att konsumera socker...jag kan det ibland och då är en sockerkick grym, men idag fick jag värsta däckattacken efter en MER och var tvungen att åka hem och dö typ...koffein är ett nödvändigt ont kaffe behövs för att kunna bajsa, nikotin är canser men ack så njutningsfullt i rätt sällskap...jag tror iofs att pizza och godis dödar fler än cigg gör om man ser till folks missbruksbeteende...alkohol är tjaaaa som att äta skitmycket hamburgare och sen vara bakis och döende när man egentligen borde gå ut och springa bort skiten

2008-03-11 @ 20:42:37
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

LINA 23: LINA!!!! DETOXA ÄR ABSOLUT INTE ATT LEVA PÅ ENBART VATTEN!!!! DET ÄR VANVETT OCH FULLKOMLIGT IDIOTISKT! JAG ÄTER ALLTID MINST TRE GÅNGER OM DAGEN OCH RIKTIG MAT!!!!

när jag skriver detoxa menar jag utesluta all skitmat ur min dagliga kost, skitmat är raffinerat socker, vetemjöl och snabba kolhydrater dvs mackor, pasta, bröd och alkohol, läsk godis whatever allt sånt skit som alla vet att man egentligen inte ska käka. men herregud det finns tusen saker man kan äta ändå utan att svälta, grönsaker tillagade eller råa,
fisk skaldjur och kyckling, linser bulgur och quinoa, soyamjölk och avocado, nötter och kalkon istället för feta mejeriprodukter som smör och ost...frukt och bär istället för kakor och bullar och godis...you name it. jag har aldrig någonsin inte ens under min mest anorektiska svältperiod gjort något så dumt som att enbart dricka vatten. frukt grönsaker och riktig mat är supernyttigt, ät det ät massor! svält aldrig. det är det vidrigaste du kan göra mot din kropp och du blir dum i huvudet av det. och håll dig långt långt borta från allt vad lightprodukter heter. det är det vidrigaste äcklet bland mathyllorna av allt äckel som finns!

2008-03-11 @ 20:51:05
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

anna: du kan faktiskt inte lägga ansvaret på mig om vad du bestämmer dig för att äta och inte äta beroende på hur jag skriver och inte skriver...det är helt upp till dig själv och jag skriver bara som jag tycker sen är du vuxen nog att fatta egna beslut tycker jag ;)

kram på dig och ha en underbar dag i sthlm!

2008-03-11 @ 21:22:47
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

Lina 23: och tack snälla rara gulliga du för dina finfina ord förresten!!!! de värmde verkligen men jag blev tvungen att avreagera mig lite först! kram på dig fantastiska kvinna

2008-03-11 @ 22:59:25
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: malin

Jo hon är en glad mamma. De är mycket stolta över lillan!! Det har nog tagit ett tag för dem att smälta allt som hänt!!
Ska dit och fira lilla Tildes (försenade) ettårsdag i påsk!! Har inte sett henne sen i Augusti....

2008-03-12 @ 07:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback