brustet hjärta och olycklig kärlek...

jag lägger ner nu är det slut jag skiter i det här...

helt seriöst

Darling

image594

det kommer aldrig att funka! även om tanken är lite lockande och vi kanske befinner oss lite på samma spår och renlevnad och fysisk och psykisk balans är kul... MEN jag har svårt att se mig själv med en kopp grönt the klockan tre på natten efter en nykter pubrunda med killen som är så stressad att han hellre kissar hårt än knullar...

tjejer flickor barn

ta honom

jag ger upp... Björn Gustavsson is yours... jag kan helt enkelt inte med att bli outsmartad av en 20 åring som fattat vad balans gått ut på snabbare än jag hittar innehållsförteckningen på en marshmellow. där har jag mött min överman och då försvann hela spänningen och dramatiken.

det kommer fler blonda bimbosbambies på sommarängen och i brist på bambisar kan man ju alltid skjuta kaniner...om inte annat så för skojs skull!

och när jag tänker efter så har jag aldrig gillat smaken på lammkött...det är liksom inte min grej, flottigt och levande gummiaktigt. luktar lite sött som av spädbarnsbajs och känns som att gnaga på någonting nyfött när man håller de små knotorna i handen...

jag vet inte om det går hand i hand med att jag hellre själv styckar hyvlar och svär när jag karvar loss en redig men vackert och tunt skuren bit kött ur en välhängd torkad bit renhjärta...

(bilden snodd från nån blogg som heter sannib)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback