Björn Gustavsson skapar snigelspår i tevesofforna i kväll

Linnsan retas med mig nu...

jag ska jobba hela kvällen och hon ska sitta i en soffa med massa tjejpolare och dricka bubbel och massonanera till Melodifestivalens Pausefågel

Livet är inte rättvist och det ar det väl aldrig varit meningen att det ska vara heller.

jag ska tänka på Linnsan och hennes timmar med Björn ikväll när jag slår mig själv på fingrarana varje gång jag tänker

"bara lite Averna skadar nog inte eller hur...?"

det kommer bli en lång snurrig seg och snorig natt, jag får underhålla mig med snuskiga fantasier om hur jag skulle kunna förgripa mig på 21 åriga barn inne på KGBs allt för trånga och lilla toalett och hur det skulle fungera med becerowskaandedräktssex till den ryska språkkursen körandes på repeat i bakgrunden.

i dunno....jag hoppas att jag slår mig i något hårt på väg till jobbet så jag glömmer bort Björn lika fort som jag glömde bort idol-Danny förra året. Jag har drabbats av en senpubertal idetitetskris, först HipHopbrutta och nu det här...

nästa steg är att jag anammar det där mjukisbymodet jag frågade om för ett tag sen, ni får skriva och berätta lite närmare om hur det var man skulle klä ut sig nu igen så att allt blir rätt...jag vill ju liksom inte dyka upp på spyan med fel färg på skosnörerna eller för lite häng till ett par hipsters om det skulle vart G-string.

rätt ska va rätt right...

okej besos compadres y nazdaroveje!

Kommentarer
Postat av: Sin

Synd att du inte hälsade på min kärlek! Illa som FAN tycker jag. Sådetså.

2008-03-02 @ 02:59:18
Postat av: ronnie

moget Sinnica!

Postat av: Sin

Lika moget som när Fredrik sträckte fram handen och du bara gick förbi den igår.

2008-03-02 @ 11:19:17
Postat av: ronnie

Hörru sluta använda dig av sandlådeargument! Antingen så känner du mig tillräckligt bra för att veta att jag är trevlig i alla lägen omjaginte är oerhört stressad och pressad och nåt är fel. eller så är du så självcentrerad att du skiter i det och tycker det är okej att kasta skit i huvudet på mig ändå.

sorry men det accepterar jag inte.

2008-03-02 @ 12:57:40
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Blev bara ledsen att du inte var den Ronnie jag lärt känna utan nån som verkade skita fullständigt i personen jag bryr mig mest om.
Det var liksom som ett slag i ansiktet att du inte ens brydde dig om att säga hej till Fredrik när jag berättat och pratat om dig så mycket för honom.

Kunde inte veta att allt var fel för dig igår när vi sprang in i varanda, därav blev jag väldigt sårad när du bemötte oss så.

2008-03-02 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback