Bara för att jag gör som jag vill...

...så gick jag hemifrån i tofflor idag med.

När jag gjorde min morgonpilates så hände det något konstigt med en elak och mycket arg muskel under ena skulderbladet...den sjunger twist and shout för fulla muggar där bak på ryggen och jag orkar inte sjunga med så jag sitter här och lider och funderar på en väg ut ur smärtan...

sug och ljug
tig och pinas
anlita någon som kan flytta tillbaka den på plats?
väntar ut skiten och hoppas den kryper tillbaka
ipren?

hur gör man?

inte en chans att jag hinner gå till doktorn...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tokvarmt bad som mjukar upp kroppen och sen en vän som masserar brukar vara the shit för onda muskler...

2008-03-18 @ 12:27:46
Postat av: Plupp

Ronnie: Brödet på bilden är från ICA, helt fritt från konserveringsmedel och kostar därtill. Annars har eldorado ett gott "pumpernickel" med tusen konserveringsmedel. Annars vet jag inte om det finns så mycket mer "äkta" vara i min stad åtminstone. Kram / P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback