Alla flickor vill ha Björn Gustaffson och jag vill bara ha en fullkornsvåffla...

med hjortronsylt och inte allt för hårt vispad gärdde.

image604

Sen vill jag kunna äta våfflan, utan att få ont i magen, utan känna stressendorfinerna kaskadkräkspy ut sitt fejkamfetamigiftn i blodet vid blotta åsynen av det hjärtformade grillade monstret till föda och substans framför mig på tallriken. jag vill kunna lyfta kniv och gaffel och skära i våfflan utan att skaka som ett nerkylt skadeskjutet döende trafikolycksdjur. skära i den utan att tänka att den ska räcka länge och aldrig får ta slut, stoppa den i munnen utan känna svetten rinna ner för ländryggen och droppa ner på golvet i oceanstor a pölar. tugga utan att höra skriken i huvudet känna suset och bruset i öronen överrösta världen. svälja utan att känna hur kroppen växer sig oproportionerligt stor. äta hela våfllan med kniv och gaffel utan  att demolera misshandla röra runt och pilla sönder den i hundra delar med fingrarna. äta hela inte slänga spara ge bort eller gömma helst lite mer än hälften.

jag är inte rädd för att kasta mig handlöst rakt ut i luften med huvudet före från en tre man hög rakt ner i armarna på en dansk bjässe, men jag är maniskt jävla vettskrämd bara inför tanken på att hantera en 200 grams sprödgrillad klump med vete ägg mjöl och socker...

hur fan gick det till? vem har snedtvistat min hjärna till att reagera så?

juste

jag såg Björn Gustaffson på Mosebacke ikvälll, därav rubriken. Tanken var från början att återknyta till det men sorry jag erkänner

i lost it i tanken på våfflan

alla flickor ville ha Björn Gustaffson ikväll och jag ville ha min hjärna 

Dilba hade smala långa ben och Öznan anspelade hela tiden på att hon var liten ...Dilba snäste av en gång men han fattade inte, ställde dumma frågor och Björn kliade sig lite nervöst med ena foten på smalbenet.

...ben ben ben...en kväll full av ben!

jag var överanalytisk och fokuserad på ben.

jag borde druckit en öl med massa roses lime i men kunde inte...borde unnat mig men pallade inte rubba balansen. jag vill stå på händer tre meter upp i luften, flytta tyngdpunkten, spänna ryggen i en svag båge, blunda och handlöst falla...


Kommentarer
Postat av: Ruby

jag har hittat en öl inne i Dallas som jag tror du skulle ha älskat - den kom direkt från tappen ner i mitt glas och min söta, det jag drack var inget mindre, inget mer än aprikosöl! Sen i slutändan drack jag för många men ändå...

2008-03-27 @ 02:23:44
Postat av: ronnie

jag vill ha hjortronöl...i väntan på det så dricker jag hjortronyoughurt!

Postat av: Lavransnatalie

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 10:55:44
URL: http://lavransnatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback