pause...nej...inte nu...,,

det rullar vräker på i rekordfart nu.

jisses vad snabbt det går jag hinner inte med.

första festivalbesökarna har varit här sen i ehhhh förra fredagen. en vecka nu alltså och festivalens camping öppnar officiellt först på måndag. portarna till festivalområdet på torsdag. folk är galna.

jag har inte sovit hemma sen i asch jag minns inte längre skitsamma.

lever i princip på grädde, snabba kolhydrater och socker i olika varianter

glass
paj
ostkaka
redbull
cola
rosévin och sprite

det enda näringsaktiga jag får i mig just nu är kanskle de där rabarberna i rababerpajjen eller blåbären i blåbärspajjen eller ja äpplena i äppelkakan.

det går undan

jag hinner inte planera

härligt

studsar runt som en pingpongboll helt speedad och hög, svettas och vrider mig i plågor på nätterna när skiten försöker gå ur kroppen.

hinner inte kompensationsplanera tänka.

ingenting

hjälp mig!

nej måste jobba vidare nu, det finns inga vita sekunder kvar. lampan blinkar inte rött längre den skriklyser och är ackompanjerad av vinanade tjutande sirener!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback