MaxMålMums

jävla ollon Max

skulle pausa med tysken på Max och köpa hamburgare allt blev feeeeeeeel

min GI-burgare var det ju kossakött i och inte kylling så den åkte i sopen, fruksalladen låg i nåt äckligt koncentrat så den åkte i sopen. min milkshake smakade apa så den åkte i Rasmus kaffe och blev en frappucino. däremot släckte jag törst och hunger med nån säsongens gröna päronglass som lilla maggen fick tokflipp på och jag spontankräktes illgrön nej lime nej neongrön Shrek-sås på parkeringen ner i en brunn utanför Max...fresch. Såg ut som världens största neongrönaste fiskmåsskit.

ganska onöjd med dagens matförsök.

fan

ja ja vi har kul här i cirkuspermobilen iallfall. jag låtsasspelar trummor och vrålar mig hes till gamla dödsmetalllåtar och det regnar och jag har rattat en bil för första gången i mitt liv. det var sjuuuukt scary...cirkuspermobilen e fan tre meter bred och går i max 70 så vi kommer väl ner till havet till midnatt.

snart e vi i Gränna och jag ska absolut inte äta en äcklig polkagris.

tjupp

däremot har jag spottat en flaska amaretto bak i bussen

yeah yeah

nu kör vi

Kommentarer
Postat av: Majs

Ska vi stämma MAX?

Jag vill ha en polka med mintsmak :)

Postat av: catherine

Hej! Jag håller på med en liten "marknadundersökning" för en inspirationsblogg som jag tänkte starta för tjejer som kämpar mot sin ätstörning och är intresserade/känner behov av at få ställa frågor mm till mig som idag är frisk sedan 5 år. Tex hur man kommer dit tips och råd ect. Kan inte du maila mig om du känner att en sådan blogg skulle kunna ge någonting? Vore guld för mig om du orkade skicka ett mail och bara skriva om intresse finns eller inte! Kämpa på tjejen! Mvh Catherine

2008-06-19 @ 19:13:11
Postat av: ronnie

tror det räckte med mintspyan på uppfarten för att de skulle fatta vinken...



cathrine: sorry ingen lust

2008-06-19 @ 19:39:47
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback